onsdag 15 augusti 2007

Inställ dig- revolutionen är här

Att han inte får något staff efter att ha till honom drämt,
gör att jag mig frågar- är det här något sjuk aprilskämt?
För så här kan det inte få gå till,
jag trodde att våra ledare var bättre men de sitter still.
Jag sträcker upp min knytnäve och kräver förändring,
jag tänker inte sitta och vänta på nästa lagändring.
För lagar och paragrafer tar sån tid,
tid som rinner ut medan de inte vågar gå till strid.
Samla styrkorna så påbörjar vi revolution.
Jag vägrar att vara nöjd med denna situation.
Så låt oss nu tillsammans säga stopp och förändra,
innan dom motståndstrupperna hinner sända.
Så länge vi hinner först kommer vi segra,
vi behöver maktens stege stegra.
Skriv på listan och gå med i min armé,
akta er ledare för nu gör den nya generationen entré.

Inga kommentarer: