tisdag 21 augusti 2007

Celibat

En månad av celibat,
stackars alla som kommer råka ut för min frustration och hat.
Hur ska jag klara detta?
Har levt gott på sex nu å trott att det är det enda rätta.
Får väl se om det går,
eller om jag får onanisår.
Visst ja,
får ju inte överkonsumera.
1 i veckan är max,
på söndag är det dax.
Ladda upp med choklad och annat att göra,
så slipper ni mitt gnäll höra.
För något som är säkert är att det är svårt att avvänja sig,
jag kommer gärna vilja våldta dig och dig och dig.
Får låsa in mig själv i en lite cell,
utan fönster och med en dator från Dell.
Utan internet eller roligt innehåll,
jag kommer spendera månaden med att skriva dikter, spela harpan och ha min heder i behåll.
Fånga mig på söndag och lås in mig,
släng bort nyckeln så kan jag nog klara det fanimej.

Inga kommentarer: