onsdag 19 mars 2008

(okomplicerat) Sex utan kärlek

En lätt beröring av fingertopparna
Fuktade läppar som nästan möts
Tomrummet mellan kroppar så nära
Den elektrifiserade stämningen mellan huden
Känslan av att bli smekt av en fjäder överallt utan att ha mer än lätt kroppskontakt

Ett finger längst ryggraden
Du hör och känner andetagen mot ditt öra och din hals
Särade läppar vars tungor långsamt retas med varandra
Små lätta beröringar lämnar kvar rysningar som små floder där de vandrar fram
Löften om vad som komma skall

Ett tomrum inom dig fylls med en enda önskan
Att få stanna i detta ögonblick
Bara njuta nu
Utan hinder, utan kärlek, utan löften
Bara njutning för stunden

Kropparna möts sakta
Trycks mot varandra i ett längtande omfamnande
Benen viras in om varandra
Händer och armar försöker nå så mycket som möjligt
Ge största möjliga njutning
Samtidigt som vi fortfarande retas med varandra
Inte dags att få allt än
En ännu mer elektrifiserad stämning där luften emellan går att mätas i volt

Ett stönande undslipper mina läppar
Jag vet att jag kommer inte härifrån nu
Inte tillräckligt mycket viljekraft för att göra något annat än att
Låta mina fingrar känna din kropps form
Mina naglar sjunka in i din rygg
Läpparna smaka din hud
Tänderna nafsa på din nacke
Och de där benen som är så känsliga
Vill bara ha mer

Måste få känna din bara hud mot min
Tar långsamt av dig din tröja för att få njuta av synen av ditt bara bröst
Sitter stilla en sekund bara för att njuta av ögonblicket
Driva dig lite längre
Lutar mig framåt och drar mina naglar över ditt bröst
Nafsar din nacke
och lämnar ett stön i ditt öra

Tar ett grepp om din hals och ser djupt in i dina ögon
Jag har kontrollen nu
Låter mina läppar närma sig dina
Fuktar dom och särar på dom
Din intensiva blick driver mig till vansinne
Fuktar försiktigt dina läppar med toppen av min tunga
och låter dig känna mina läppar mot dina
Men bara så försiktigt att det precis känns

Drar min tunga längs din underläpp
Nafsar på den
Kysser dig äntligen med all min åtrå
Trycker min kropp mot dig och gnider mig mot din tajta livsfarligt sexiga kropp
Vet inte hur länge jag klarar att behärska mig
Du driver mig till vansinne genom den där glöden, gnistan som smeker över hela min kropp
Försiktigt, lågsamt och får mig att skrika efter mer, mer, mer!

Jag sliter av mig min tröja bara för att jag måste få känna ditt bröst mot mitt
Rör mig mot dig
Rör mig med dig
Det är något speciellt med den där rynkan mellan dina ögon när du verkligen vill
Den uppmuntrar mig till att driva det lite längre
Ge lite mer
Samtidigt som den berättar en historia om dina lustar
Berättar den om dina gränser
Mycket vill ha mer

Jag kan inte låta bli nu att smaka på din hud med min tunga och nafsa över hela din kropp med tänderna
Vandrar mig nedåt för jag vill känna mer
Få dig att stöna av en blandning av välbehag och plågsam längtan efter mer, hela tiden mer

Jag försöker få upp din gylf med mina tänder
men misslyckas och vi skrattar när jag istället knäpper upp den med mina fingrar
Ditt skratt övergår i stön när min tunga leker med kanten på dina underkläder
Nafsar runt dig genom tyget
Njuter av att se dig plågas av åtrå
Röra dig mot dig
Din kropp ber mig om mer
Slickar lätt på utsidan av tyget för att se dig dra ett djupt andetag medans din kropp trycks mot min mun

Vill trycka dig mot mig och känna lättnaden och njutningen nu
Men drar ut på det lite till
Öka på intensiteten lite till
Vi vet båda att vi kunnat gå hela vägen för länge sedan
Men det hade inte varit lika plågsamt skönt
Inte lika roligt
Den som väntar på något gott...

Inga kommentarer: